Saturday, August 16, 2008

Weer thuis!



Bedankt voor al jullie goede wensen!
Manlief zit weer lekker thuis op de bank. Nou ja, niet echt lekker, want een forse hernia is al een poosje zijn deel en steekt met kop en schouders boven de pijn van zijn gespleten borstbeen uit. Dit belemmert daardoor het uitzicht op een goede revalidatie. Toch vindt hij het uiteraard heerlijk om weer thuis te zijn en op jullie verzoek daarom een, tussen de pijnlijke periodes in, vrolijk lachende echtelief! Wij slaan ons hier ook wel weer doorheen!

4 comments:

Ina said...

Fietsend met een kind dat verrekt van de kou vraag ik altijd: Wat is het koudst? Dat zijn dan bijvoorbeeld de oren. En wat is daarna het koudst? De neus. En daarna? Mijn handen. En daarna? Het stukje tussen mijn enkels en mijn kuiten. Enzovoort. Tot we thuis zijn.
Misschien een leuke serie voor manlief? Rug - borstbeen - ?

Anonymous said...

misschien kan dit

http://nl.youtube.com/watch?v=LmuZttV4UOs

hem wat opvrolijken!

In elk geval wens ik hem een spoedig herstel!

Anonymous said...

Sterkte met de hernia (wat een pech!) en beste wensen voor een spoedig herstel na de operaties.

Anonymous said...

dat hadden jullie dus niet verwacht.. de tafels en bedden waarop hij lag zijn niet erg comfortabel. maar wordt beter. écht het wordt beter!