Wednesday, April 13, 2016

In en rond onze caravan: Blik naar buiten #3



Drenthe, Roden, oktober 2006: Camping Dorado


Ontbijt en altijd een beetje rotzooi

Onze eerste herfstvakantie in de caravan! Omdat ik de Fotomanifestatie Noorderlicht in Friesland wilde bezoeken (en dat vanuit onze woonplaats best ver is) besloten we om in de herfstvakantie een weekje te gaan kamperen. We hoorden over een leuke, kleine camping in Roden, in het noorden van Drenthe. Familie had hier al eens in een bungalow gezeten en dat was hen goed bevallen. 
We vonden een mooie plek, met uitzicht op groene weiden en de bosrand, op een weldadig lege camping. Ook wij hebben hier een prima verblijf gehad! 's Morgens was het wat fris, maar dat kon de pret niet drukken. De omgeving was prachtig en ook van de foto's hebben we genoten.

De fotomanifestatie vindt om en om plaats in Groningen en Friesland en ook Leeuwarden was goed te rijden vanuit Roden.

Helaas kan ik geen verslag vinden van deze week, waarschijnlijk heb ik geen aantekeningen gemaakt.
Deze foto's zijn nog gemaakt met mijn allereerste digitale camera, die ik gekocht heb in 2003, een HP850..

No comments: