Thursday, May 05, 2016

In en rond onze caravan: Op de plaats rust #3

GB, Kent, 24 april 2015: Tanner Farm Park

Voor W. het fijnste dat er is, lezen op bed  (e-reader verstopt achter kussen)
Wat een fijne camping was dit! Grote plaatsen, heerlijk rustig (al zal dat in het hoogseizoen wel iets minder zijn). Omdat ik deze week naar Sissinghurst wilde, de beroemde tuin van Vita Sackville-West, had ik een camping in de buurt gezocht. Ooit was ik hier in de zomer, dus ik was erg benieuwd naar dit seizoen. Het boek van Vita: "In de tuin" heb ik ook met groot genoegen gelezen. Later meer.

Tanner Farm Park leek me op voorhand al een goede plek voor een dag of vijf, al was het geen kleine camping en nog 5 sterren ook! Soms is dat toch wel fijn, met verwarmd sanitair en zo. Geen verdere toestanden gelukkig, voor de kinderen waren er varkens, schapen en een paard. Er waren 120 plaatsen, verspreid over een enorm terrein, Achter de camping bloeiden vele Blue Bells en de ingang werd gemarkeerd door de karakteristieke hopsilo's van Kent.

No comments: