Sunday, June 04, 2006

Voor-beoordeling

Wat wel vreselijk balen is dat ik gisteren al mijn werk op de academie heb laten liggen. Alle prints op A4 formaat die ik al had gemaakt voor de beoordeling, maar ook de kleinere foto's en alle contactsheets. Plus mijn, losbladige, aantekeningenschrift. Ik kwam er in de trein naar huis pas achter dat ik de hele mikmak in het lokaal had laten liggen, toen ik wat notities wilde maken. Klasgenoten gebeld, maar die waren al weg en de school natuurlijk gesloten voor het Pinksterweekend. Van de week moet ik mijn presentatie in orde gaan maken en nu kan ik het hele weekend niets met beeldmateriaal doen. Alles opnieuw printen vind ik niet echt een optie. Ik had ook mijn Dummy bij willen werken, want eerlijk gezegd heb ik tot nu toe steeds op losse blaadjes geschreven en allerlei zaken verzameld. Nou ja, dat is een goede les voor de volgende keer, toch maar direct "in het net".

In ieder geval heb ik daardoor mooi tijd om mijn Blog bij te werken.
Omdat Sander nog ziek was, was Karin er vandaag bij. Voor de opdracht van de Beroepspraktijk had ik Helena van der Kraan gekozen. De presentatie ging niet vlekkeloos, maar was wel goed denk ik. Over mijn beelden waren Petra en Karin geloof ik ook wel tevreden. De perstekst was in orde. Nu komt het heel erg op de presentatie aan. Hoe ga ik het ophangen en welke foto's precies, dat moet ik volgende week duidelijk hebben. Ik heb inmiddels voor een (fictieve) tentoonstelling bij Foam gekozen en het is de bedoeling dat we een maquette van de ruimte hebben, of tenminste de afmetingen van de wanden.





4 comments:

Anonymous said...

toffe reeks zelfportretten, ik vind de tweede het mooiste waar je het licht met je lichaam laat spelen!

Anonymous said...

OEPS ik bedoel de derde foto!

Moslog said...

Ja, mooie serie!

Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»