Sunday, June 04, 2006

Zelfportret (4)

En opeens, na het maken van honderden foto's van mezelf, wist ik welke richting ik opwilde. Ik stond voor de spiegel, tilde mijn shirt op, zag mijn litteken...

en bedacht dat dat het was. Ik zou mezelf blootgeven. Of dat letterlijk was of alleen figuurlijk, geen idee, maar ik zou proberen die dualistische trek van mezelf in beeld te brengen: enerzijds introvert en mezelf het liefst willen verstoppen, preuts en lekker met de gordijnen dicht, terwijl ik aan de andere kant gewoon mijn leven op internet gooi, via mijn diverse weblogs en website. Een beetje exhibitionistisch trekje dus. En ja, achter dat litteken zit inderdaad een verhaal...
Wel heel confronterend hoor, deze en de volgende beelden die ik heb gemaakt! "Herinneringen" zou als thema misschien veiliger zijn geweest.

2 comments:

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»