Friday, March 31, 2017

Jarige Ton (90) in het verpleeghuis


Afgelopen zaterdag is Ton 90 jaar geworden. Maandag bracht ik hem een bezoek en hij was blij verrast me te zien. Wiesje was na lange tijd ook op verjaarsvisite geweest, vertelde hij. Het was heerlijk weer en hij was samen met een vrijwilliger een klein stukje wandelen in de tuin. Even later dronken we koffie in de huiskamer. Hij is gek op chocolade, dus had ik wat snoeperijen meegenomen, die hij gul uitdeelde. Waarom heb ik nou die chocoladeletters in de vorm van het cijfer 90 niet mee gefotografeerd? 
Ik mag altijd foto's van hem maken en van de foto's die ik nu bij mij had zou hij er één opsturen naar zijn broer in Canada. Hij weet nog goed wie ik ben, maar ik moet hem wel altijd even herinneren aan de fotosessies in hun huis.



Ton (90)



No comments: