Friday, November 17, 2006

Weer een ziekenhuis, maar dan anders

De hele week wervelen er ideeën door mijn hoofd, surf ik me suf op internet en informeer hier en daar naar mogelijkheden, tot ik toch echt de knoop door moet hakken en mijn keuze valt op een qua tijd en bereik haalbaar project: de gang van zaken op de afdeling Nierdialyse van een Dordts ziekenhuis. Ik bel met de afdeling communicatie van het Albert Schweitzer Ziekenhuis in Dordrecht om te horen of e.e.a.in principe mogelijk is. Fennegien W. vertelt me dat dat mede afhankelijk is van de goodwill van de afdeling en dat het wel helpt dat ik een afdeling gekozen heb in plaats van een vaag verhaal over het hele ziekenhuis. Het wachten is nu dus op toestemming van het afdelingshoofd. Fennegien zal me zo spoedig mogelijk laten weten of ik en mijn camera daar welkom zijn. Net als bij mijn project over de Klokkenberg willen ze wel graag over de beelden kunnen beschikken. Ik heb goede hoop dat de aanvraag gaat lukken, anders moet ik overgaan naar plan B.

1 comment:

Anonymous said...

succes!