Friday, December 01, 2006

Communicatie

Nog steeds geen groen licht gekregen voor mijn project, ik vraag me af of ik dit wel moet doorzetten. Het is inmiddels al twee weken geleden dat ik e.e.a. bij de afdeling communicatie heb neergelegd. Omdat ik vorige week nog steeds niets had gehoord heb ik maandag zelf weer contact opgenomen en vernam toen dat mijn verzoek was doorgespeeld naar het secretariaat communicatie en voorlichting, terwijl ik dacht dat het al bij de afdeling Nierdialyse lag. Na een vergeefse telefonische poging naar het secretariaat kreeg ik dinsdag een mailtje met het verzoek om meer informatie en heb ik e.e.a. opnieuw uitgelegd. Woensdag heb ik wederom telefonisch contact gezocht en te horen gekregen dat de afdeling Nierdialyse intern overleg moest voeren hierover en dat ook de patiënten dan nog ingelicht moesten worden, zodat het deze week zeker niet meer ging lukken. In eerste instantie kreeg ik het telefoonnummer van het hoofd van de afdeling, maar even later kreeg ik een telefoontje waarin gevraagd werd om niet met haar te bellen, omdat zij zelf eerst met de afdeling communicatie overleg wilde voeren. Ik moest maar even afwachten...

Gisteren dus de hele dag op het verlossende telefoontje gewacht, zodat ik in ieder geval weet of ik hiermee kan doorgaan of niet. Inmiddels heb ik ook een aantal oproepjes op het forum van de Nederlandse Vereniging Nierpatiënten en de Nierpatiëntenvereniging Rijnmond gezet, omdat ik de kant van de thuisdialyse eveneens zou willen belichten. Helaas heb ik ook hier nog geen enkele reactie op gehad.

1 comment:

Anonymous said...

soms moet je gewoon even geduld hebben want het is toch een delicate vraag.
Vele mensen laten zich niet graag fotograferen, laat staan in zo'n omstandigheden.
Succes!