Thursday, December 07, 2006

Jammer, maar helaas

Vorige week vrijdag hoorde ik aan het eind van de middag dat het hoofd van de dialyseafdeling geen goedkeuring gaf, omdat ze mijn verzoek te belastend vond voor zowel personeel als patiënten. Althans, zo werd het verwoord door iemand van de afdeling communicatie. Ik vind het jammer dat ik het hoofd niet zelf gesproken heb, want dan had ik misschien beter kunnen uitleggen dat ik echt niet in de weg zou gaan lopen en dat de patiënten ook geen last van me zouden hebben, tenzij ze het geen bezwaar zouden vinden om geportretteerd te worden. Een goede leer voor de volgende keer! Op het forum van de NVN stond nu een reactie van iemand die mijn verhaal maar vreemd te begrijpen vond. Zelf had hij een paar jaar geleden een keer opgebeld om foto's te maken voor een jaarverslag, waarop hij na tien minuten teruggebeld werd en meteen kon komen. Tja, leuk om te horen, maar dat was natuurlijk wel een eenmalig iets en je bent bovendien afhankelijk van de leidinggevenden van zo'n afdeling. Goed, ik zet mijn project in de ijskast en hoop er nog eens op terug te kunnen komen.

1 comment:

Anonymous said...

Tja, afdeling communicatie moet je bijna nooit hebben als je iets wil. Zoeken overal iets achter en zien altijd de donkere kanten. Jammer hoor ;-(