Tuesday, June 10, 2008

Eindexamenfoto's


Vanaf nu hebben studenten en alumni van AKV/StJoost de mogelijkheid om een portfolio aan te maken. Ik heb daar meteen gebruik van gemaakt en er alvast één van mijn eindexamenfoto's op gezet (kijk onder de naam Deijkers, mijn studentennaam). De "echte" foto's staan onder aan de trap klaar om eind van de week opgehangen te worden in de academie. Het begint nu spannend te worden. De ruimtes in de academie zijn vrij gegeven en moeten worden ontruimd, gewit en schoongemaakt, dat laatste door de academie zelf gelukkig.
Mijn portfolio zal ik de komende tijd verder aan gaan vullen.

3 comments:

Anonymous said...

Prachtige foto's Ria. Ik heb je blog meteen bij mijn favorieten gezet.
Nogmaals gefeliciteerd!

Irene

Anonymous said...

Hi Ria,

Ziet er erg goed uit!

Harmke

Anonymous said...

Ik heb de foto's in Den Bosch gezien, ze zagen er prima uit.