Wednesday, April 01, 2009

Expositie Albert Schweitzer Ziekenhuis



Van april t/m juni hangen mijn eindexamenfoto's in het Albert Schweitzer Ziekenhuis in Sliedrecht. Openingstijden 7.00 uur - 19.00 uur, helaas niet in het weekend.
Adres: Wilhelminastraat 75, Sliedrecht

Vandaag hoorde ik dat Ton voortaan naar de dagbehandeling gaat in verpleeghuis Het Parkhuis, in Dordrecht. Om die reden heb ik ervoor gekozen om zijn foto uit de eindexamenserie: "Dat wat geweest is: herinneringen voor de toekomst" hier te publiceren, als aankondiging van mijn expositie.

Met Wiesjes gezondheid gaat het ook nog niet al te best, maar gelukkig heeft ze nu eindelijk hulp gekregen om haar huisje op orde te houden.

2 comments:

MJ said...

'k zou wel eens willen komen kijken, maar of dat zal lukken weet ik niet.
In elk geval proficiat met je expo!

juul said...

Misschien is zo'n foto wel een aanwinst op de dagbehandeling van het Parkhuis. Vaak zijn ze er best vooruitstrevend! Wie weet willen ze hem kopen?