Tuesday, May 22, 2007

Armoeiig



Een week of wat geleden kwam mijn keuze voor groen ter sprake bij Karin (docent). Zij vond dat ik nog niet echt een verhaal had met al de foto's die ik liet zien. Of liever gezegd, er konden meerdere verhalen uit mijn foto's gehaald worden, maar dat éne verhaal moest ik toch wel zelf vertellen.
Wat me steeds opvalt tijdens mijn zwerftochten hier, is dat er veel armoeiig groen is, terwijl er in de berichtgeving over Katendrecht steeds de belofte van een paradijs doorschemert. Ik ga op zoek naar die belofte maar doe onderweg ook verslag van het schrale groen dat ik tegenkom.

1 comment:

Anonymous said...

't is niet altijd gemakkelijk om een foto te lezen en soms nog minder om een reeks te lezen...
deze foto kan misschien een koppelteken zijn met je vorige foto's groen... !