Friday, June 08, 2007

Expositie Klokkenberg


Komt dat zien, hooggeëerd publiek: nog geen solo, maar wel mijn eerste groeps-tentoonstelling. Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik van september tot eind november 2006 in mijn eentje op het terrein van de Klokkenberg rondgelopen, om aan een schoolopdracht te werken. Enkele resultaten van deze periode zijn nog steeds te zien op mijn blog van september, oktober en november.

Dit jaar is aan zeventig studenten van AKV/StJoost gelegenheid gegeven om hier te werken. Op het moment dat ik daarvan hoorde was ik best wel jaloers en het voelde een beetje alsof ze met mijn project aan de haal waren gegaan. Onzin natuurlijk, maar zo ervoer ik het op dat moment. Een klein gedeelte van de groep ken ik redelijk, want dat zijn de tweedejaars van de deeltijdopleiding. En nu mag ik samen met hen exposeren in het voormalig Medisch Centrum De Klokkenberg!

De opening is vrijdag 15 juni 0m 16.00 uur en de expositie zal daarna nog te zien zijn op 16 en 17 juni van 10.00 - 17.00 uur, aan de Galderseweg 81 in Breda.

No comments: