Sunday, June 17, 2007

Voor je 't weet...



Voor je 't weet is de Klokkenberg expositie weer afgelopen. Het was goed. Ik heb er niet zo heel veel van meegekregen, want zaterdag en zondag was ik samen met een paar klasgenoten de door onszelf georganiseerde expositie The Blue Lagoon aan het opbouwen.
Dennis (van KOP) kwam nog heel even langs en vertelde dat het druk was geweest. Vrijdag heb ik mijn foto's opgehangen, waaronder dit doek. Het was even zoeken maar uiteindelijk was ik wel tevreden met deze toch prominente plek. Na de opening hebben manlief en ik met onze kunstminnende vrienden, die speciaal voor mij uit Zevenaar waren gekomen, de hele tentoonstelling bekeken. Ik had eigenlijk nog wel een keer terug willen komen, want er was zoveel te zien. Helaas is het allemaal al weer voorbij. Op naar de volgende.

3 comments:

Anonymous said...

Ik vond je presentatie heel bijzonder. Werkte goed met die transparanten en die kleine meeneemfoto's. Super!

Anonymous said...

Wat een originele presentatie! Knap werk Ria!

Anonymous said...

amaiamai! ziet er goed uit! heel goed!