Monday, January 15, 2007

Tussentijdse beoordeling

Zaterdag werk besproken met Bas, een tussentijdse beoordeling i.v.m. de verkregen verlenging van deze periode.

Blog: veel te lezen, veel foto's.
Opdracht voor 3 februari: op dit blog meer/beter laten zien wie ik ben, in fotografisch opzicht. Tot nu toe te dienstbaar geweest aan Artilabo, door veel foto's te plaatsen die ik waarschijnlijk niet zal opnemen in de serie, maar die ik meer gemaakt heb voor de mensen zelf. Misschien dat ik voor dit doel beter een ander blog kan maken.
Werk Artilabo: intensiteit beter laten zien. Foto Guus is oké. Foto Henk met hand, uitsnede hand interessanter dan totaalplaatje. De hand had ik wel eruit gelicht, maar deze foto uiteindelijk niet meegenomen, omdat ik zelf vond dat de nadruk dan wel erg op de hand kwam te liggen. Nog eens bekijken dus. De foto van Herman en Guus vond Bas ook interessant genoeg met alleen het accent op Herman, daar ga ik dus nog een uitsnede van proberen.
Portfolio: Ik realiseerde me zelf al dat wel erg veel foto's met ramen bij elkaar had gezocht. Volgens Bob werd het ook wel wat klinisch en zou de giraffe (van de Klokkenberg) er goed bij passen. Bas vroeg zich af waarom ik er geen foto's van Artilabo bij had gedaan. Tja, eigenlijk niet aan gedacht omdat het nog een lopend project is, maar ook omdat Bas bij een vorige bespreking zei dat deze voor mij wat onzekere factor (mensen) er beter tussenuit gehaald konden worden. Ik weet nu weer waar dat over ging, nl. de kinderfoto's van Sinterklaas.
Opdracht voor 3 februari: (nog) beter selecteren en foto's toevoegen

No comments: