Friday, October 27, 2006

Terug in de Dom


Vrijdag wilde ik weer aan 't werk met mijn communiefoto in de Dom. Ik hoorde van de huismeester dat daar 's middags een bijeenkomst van Vitalis was, dus ik moest snel zijn. Lodewijk was tafels en stoelen aan het sjouwen, maar was zo vriendelijk om mij binnen te laten en gewoon mijn gang te laten gaan. Er brandde nu wat lampen en dat gaf wel een ander effect in de kapel. Gelukkig vond Lodewijk het geen punt om even in het donker te werken en mocht het licht uit. Ik heb verschillende dingen geprobeerd met de poster, maar bovenstaande foto vond ik wel "geestig" en passend bij mijn speurtocht naar het verleden. Het viel overigens niet mee om de poster stil te houden, met de langere belichtingstijden en er was bovendien een tochtstroom. Op een gegeven moment hing ik de rol waarop ik hem geplakt had maar op de verwarming, tijdens het belichten, wat dit vervreemdende effect geeft.

1 comment:

Unknown said...

een geslaagde foto

PS: mijn blogje is verhuisd naar http://www.mjsmets.be/weblog.htm op mijn nieuwe website http://www.mjsmets.be/