Friday, March 16, 2007

Afsluiting

Voor ik overstap naar de nieuwe opdracht eerst nog wat afsluitende woorden over mijn project van de afgelopen periode. Ik heb en had er een goed gevoel bij en ook de beoordeling is gelukkig goed gegaan. De juiste keuze gemaakt voor de foto’s aan de muur en ook de dummy van Volkskrant Magazine viel niet slecht, hoewel daar nog wel wat op aan te merken was. Bij Artilabo waren ze erg tevreden met de foto’s en wie weet zit er mettertijd nog een expositie aan te komen. En dan zal ik nu maar verklappen wat de beeldredacteur van VK Magazine mij nog meer had geschreven: “het is een van de meest gefotografeerde onderwerpen geloof ik, enigszins verstandelijk gehandicapten in een soort kunst- of bezigheidstherapie, dus je moet wel een heel bijzondere aanpak hebben wil je met dit onderwerp verrassen.” Verder zei hij nog dat hij bij mijn aanpak, hoe sympathiek ook, alleen maar ziet wat hij allang weet en al veel eerder zag. Ook was er geen reden in de actualiteit om zoiets nu te plaatsen.
Tja, daar kan ik mee leven. Voor mij was het in elk geval de eerste keer dat ik zoiets gedaan heb en ik blijf het een bijzonder project vinden. Dank aan allen die ik bij Artilabo heb mogen fotograferen en voor de gastvrijheid van de leiding!

2 comments:

Ina said...

Wat ben je toch heerlijk eerlijk. En wat fijn voor je dat de beoordeling goed was!

Ria Kock said...

Bedankt Ina, maar het is niet altijd een zegen om alles zo eerlijk mogelijk te willen houden...