Thursday, February 08, 2007

Catharinastraat




Volgens Bas is de omgeving waarin Artilabo zich bevindt toch essentieel voor het verhaal, omdat het vrij uniek is dat een dergelijk concept zomaar op een mooie plek in de binnenstad te vinden is en niet weggestopt op een achterafplek. Is dat wel zo, vraag ik me af? Ik moet nog op zoek naar antwoorden, maar ga ondertussen verder met de straat.
Deze foto's zijn op twee heel verschillende momenten genomen en ik zie nu dat er nogal wat verschil in kleur is. Nog even kijken naar de witbalans. Dat iemand net binnenkijkt bij Artilabo vind ik eigenlijk wel een goed moment, omdat het daarbinnen ook voor een groot deel draait om kijken.

1 comment:

Anonymous said...

Leuk zo'n project!
Inderdaad witbalans en belichting zijn verschillend... lijkt me leuk om eens uit te zoeken.