Friday, February 09, 2007

Ligging locatie

Vandaag ben ik weer naar Artilabo geweest. Ik heb zojuist de foto's geselecteerd voor de contacten, maar ik zie er geen been meer in om er nog verder aan te werken. Het is al laat en ik ben gewoon moe.
Het zal me straks, wanneer het project gedaan is, tegenvallen om er niet meer zo bij betrokken te zijn. Ik begin me er steeds meer op mijn gemak te voelen en een beetje aan de mensen gehecht te raken.

Ik heb nog even met Connie, een begeleidster, gesproken over de ligging van dit pand. Het unieke lag er volgens haar in dat de mensen gewoon tussen de middag op eigen gelegenheid de stad in kunnen. En het mooie gebouw zelf natuurlijk, zonder tl -lichten en systeemplafonds. Ook het feit dat de kunstuitleen op zo'n gunstige plek zit, mag genoemd worden, je kunt er parkeren voor de deur! Dat werkplekken als deze weg gestopt werden aan de rand van een stad dateert volgens haar toch meer uit een ver verleden. Voorgaande houdt in dat de straat wel degelijk van belang is voor deze locatie!

No comments: